مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:552023-05-28اقتصادي

نیروی کار ارزان و زمین مناسب از مزیت های سرمایه گذاری در کلات است


رییس اداره صنعت معدن و تجارت کلات گفت: وجود نیروی کار ارزان، زمین مناسب و وجود بخش کشاورزی و دامداری و فراهم بودن زمینه فعالیت صنایع تبدیلی، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره صنعت معدن و تجارت کلات گفت: وجود نیروی کار ارزان، زمین مناسب و وجود بخش کشاورزی و دامداری و فراهم بودن زمینه فعالیت صنایع تبدیلی، زمینه فعالیت صنعتی در این شهرستان را به خوبی فراهم می کند.

محمدرضا اردلان در گفت و گو با ایسنا از وجود شهرک صنعتی زاوین در شهرستان کلات خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی این شهرستان دارای 34 قطعه زمین است که تعدادی از آن ها قبلاً واگذار شده است.

وی با بیان اینکه تمامی زیرساخت های لازم در شهرستان برای حضور سرمایه گذاران فراهم است، عنوان کرد: اگرچه طی چند سال گذشته به دلیل کرونا و مسائل دیگر برخی از واحدهای تولیدی شهرستان تعطیل شدند، اما با پیگیری هایی که صورت گرفت 2سال قبل برای دو واحدی که فقط جواز تأسیس داشتند پروانه فعالیت صادر و راه اندازی شدند.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت کلات عنوان کرد: هرچند هنوز این تعداد واحدها با ظرفیت کامل فعالیت ندارند، اما تلاش می شود شرایط لازم برای به کارگیری تمام ظرفیت و به خصوص ایجاد اشتغال بیشتر فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی کار ارزان و زمین مناسب از مزیت های سرمایه گذاری در کلات است

نیروی کار ارزان و زمین مناسب از مزیت های سرمایه گذاری در کلات است