مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-09سياسي

استاندار تهران: مشکلات 18 ساله تعاونی مسکن پاکدشت رفع می شود


پس از سفر رییس جمهور به پاکدشت و دستور برای تعیین تکلیف وضعیت شرکت تعاونی امیرالمؤمنین(ع)، توافقات خوبی در راستای حل مشکلات چندین ساله این تعاونی اتخاذ شد که پس از صورتجلسه نهایی به اطلاع مردم شهرستان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، علیرضا فخاری استاندار تهران شامگاه پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان پاکدشت در دیدار با اعضای شرکت تعاونی مسکن امیرالمؤمنین(ع) که بیش از 18 سال برای صاحب خانه شدن انتظار کشیده اند، افزود: الحاق 230 هکتار از اراضی به محدوده شهری مورد نظر جهت پاسخگویی به مطالبات مردم درخواست شد ولی 92 هکتار در شورای عالی معماری و شهرسازی به تصویب رسید.

وی گفت: درخواست مسئولان 230 هکتار برای گسترش و بارگذاری های جمعیتی است تا ضمن اصلاح تداخلات محیط زیستی زمینه برای الحاق به محدوده پاکدشت فراهم شود.

فخاری با تأکید بر لزوم رفع مشکلات مردم و تلاش شبانه روزی مسئولان، گفت: اعتراض مردم، به کم کاری مسئولان است و اگر مدیری نمی تواند از پس حل مشکلات مردم برآید، مسئولیت و کار را به فرد دیگری واگذار کند.

وی اظهار داشت: گلایه مردم از رفتار شهرداری ها و شوراها به حق است و باید آنها از فرصت بی بدیل مسوولیت برای پاسخگویی به مردم استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: مشکلات 18 ساله تعاونی مسکن پاکدشت رفع می شود

استاندار تهران: مشکلات 18 ساله تعاونی مسکن پاکدشت رفع می شود