مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 11:402023-05-29ورزشي

قایقرانان همدانی مترصد درخشش در آب های هانگژو


رویینگ سواران همدانی این روزها با انگیزه و تلاش زیاد در تمرینات تیم ملی شرکت می کنند و امیدوار به درخشش در المپیک آسیایی هانگژو هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، قایقرانی به عنوان یکی از چند رشته المپیکی همدان از اوایل دهه 90 نامی در میان اهالی ورزش دست و پا و با حضور آرزو حکیمی در المپیک 2012 لندن اثبات کرد که ورزشکاران این رشته حرف های زیادی برای گفتن دارند.

نسل طلایی آرزو حکیمی، نرگس خدابنده لو، متینه نوری، مونا نوری و .

با استعدادیاب قهاری به نام نرگس عابدین فیروز پا در مسیر موفقیت گذاشت و در واقع این نفرات و افتخارآفرینی هایشان بود که موجبات توسعه قایقرانی و همچنین ایجاد انگیزه برای ورزشکاران بعدی را فراهم کرد.

آرزو حکیمی در کایاک و نفراتی مثل خدابنده لو در کانو، افتخارات زیادی در میادین ملی و فراملی کسب کردند و اوج درخشش قایقرانان، کسب مدال در بازی های آسیایی 2014 اینچئون، عنوان چهارمی جوانان جهان، طلای قهرمانی آسیا و حضور در المپیک بود.

  با این حال، این چرخه به شکلی دیگر برای قایقرانی همدان تداوم داشت و نوبت به رویینگ رسیده بود تا افتخارات قبلی قایقرانان را تکرار کنند.

خیلی زود نفراتی مثل مریم کرمی و مریم امیدی پارسا در این رشته ظهور کرده و با درخشش و کسب مدال در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، روزهایی به یاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قایقرانان همدانی مترصد درخشش در آب های هانگژو

قایقرانان همدانی مترصد درخشش در آب های هانگژو