مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-01اقتصادي

حمایت آستان قدس رضوی از طرح تولید سوخت از زباله در بوشهر


کانون خدمت رضوی پس از پخش گزارش اختراع تیم جوان بوشهری از تولید سوخت از زباله، برای کمک به این تیم نخبه اعلام آمادگی کرد.

- کاظم صالحی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان از تولید سوخت از زباله، گفت: با توجه پخش خبر و گزارش صدا و سیما درباره رونمایی از دستگاه تبدیل زباله به گازوییل و بنزین و مشکلات و موانع در خصوص صدور مجوزها و تامین سرمایه، این اختراع از سوی آستان قدس رضوی مورد رصد قرار گرفت و کانون خدمت رضوی آمادگی خود را برای کمک به صنعتی سازی این طرح اعلام کرد.

کارشناس دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در بوشهر نیز گفت: زمانی که مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی این طرح را از طریق رسانه دیدند، برای حمایت از آن ها اقدام کردند و در تماس با مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر خواستار برگزاری جلسه ای با جوانان مخترع این طرح شدند تا از جزییات طرح آگاه شوند.

حجه الاسلام جلال شریفی ادامه داد: جزییات و مراحل طی شده این طرح برای دوستان در بنیاد کرامت رضوی فرستاده شد که مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی پیگیر حمایت از این جوانان از طریق سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی هستند تا بتوانیم شاهد صنعتی سازی این طرح باشیم.

عبدالرحمن مرادزاده مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز ضمن بازدید از نمونه اولیه این طرح گفت: این شرکت دانش بنیان مجوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت آستان قدس رضوی از طرح تولید سوخت از زباله در بوشهر

حمایت آستان قدس رضوی از طرح تولید سوخت از زباله در بوشهر