مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-04پزشكي

مشارکت 12 هزار میلیاردی خیران سلامت در حوزه بهداشت و درمان


به همت این مجمع تاکنون بیش از 12 هزار میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان کشور هزینه شده است.

- قوچان - دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: به همت مجمع خیران سلامت تاکنون بیش از 12 هزار میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان کشور هزینه شده است.

به گزارش، حسینعلی شهریاری در نشست با خیران سلامت شهرستان قوچان که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاهی برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد اظهار کرد: مجمع خیران سلامت در سال 88 به همت مرحوم نیری دبیر کل فقید مجمع خیرین سلامت راه اندازی شد و تاکنون 56 شعبه در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و 300 شعبه در شهرستان ها راه اندازی کرده است.

وی با بیان این که در حال حاضر بیش از دو هزار سازمان مردم نهاد در حوزه خیران سلامت فعالیت می کنند، ادامه داد: با مشارکت این خیران، سالانه هزاران میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان هزینه می شود که تاکنون 12 هزار میلیارد تومان در این حوزه هزینه شده است.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همواره خود را خدمتگزاران خیران می دانیم و تلاش می شود به عنوان تسهیل گر، مشکلات خیران در حوزه خدمت رسانی به مردم مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 12 هزار میلیاردی خیران سلامت در حوزه بهداشت و درمان

مشارکت 12 هزار میلیاردی خیران سلامت در حوزه بهداشت و درمان