مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-01اقتصادي

نارضایتی مسافران و گردشگران از افزایش عوارض ورودی آبشار یاسوج


مردم و مسافران از افزایش عوارضی ورود به پارک آبشار یاسوج از 15 هزار تومان به 50 هزار تومان گلایه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، با گرم شدن هوا، شهر یاسوج و آبشار زیبای این شهر می شود مقصد گردشگرانی است که پایتخت طبیعت ایران را به دلیل آب و هوای مناسب برای سفر انتخاب می کند.

به تازگی شهرداری یاسوج با افزایش ورودی به آبشار یاسوج و همچنین افزایش هزینه هایی اسکان در این مکان گردشگری سبب نارضایتی گردشگران و مسافران شده است.

بالان سرمایه گذار آبشار یاسوج در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: آبشار یاسوج را به صورت سرمایه گذاری به من واگذار کردند و دو میلیارد و 500 میلیون تومان هم به شهرداری پرداخت کردم اما شهرداری در یک اقدام عجیب ورودی آبشار که 15 هزار تومان بوده را به 50 هزار تومان افزایش داده است.

سرمایه گذار آبشار یاسوج ادامه داد: این موضوع را با اعضای شورای شهر مطرح کردم آنها گفتند همچین مصوبه ای نداشتیم و این کار شهرداری تخلف است.

وی عنوان کرد: چند روزی می شود که به شهرداری مراجعه می کنم تا با شهردار دیداری داشته باشم اما به خاطر استیضاح در محل کار حاضر نمی شود که جواب مردم را بدهد.

بالان ادامه می دهد: با توجه به تعطیلی مدارس و گرم شدن هوا بسیاری از هموطنان یاسوج را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند اما شرایطی که در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی مسافران و گردشگران از افزایش عوارض ورودی آبشار یاسوج

نارضایتی مسافران و گردشگران از افزایش عوارض ورودی آبشار یاسوج