مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-12اقتصادي

اماکن اسکان اضطراری در استان بوشهر افزایش می یابد


مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: یکی از اهداف این جمعیت جانمایی، آماده سازی و افزایش مکان های اسکان اضطراری در سطح شهر، با در نظر گرفتن فرهنگ و آداب مردم مناطق مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان ایزدپناه صبح دوشنبه در نشست بررسی تعیین مکان اضطراری شهروندان در زمان بحران اظهار داشت: جانمایی و آماده سازی محل اسکان اضطراری شهروندان در زمان بحران بر اساس استانداردهای موجود و زیر ساخت های لازم با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی ضروری است.

وی بیان کرد: یکی از اهداف این جمعیت جانمایی، آماده سازی و افزایش مکان های اسکان اضطراری در سطح شهر، با در نظر گرفتن فرهنگ و آداب مردم مناطق مختلف است که هم اکنون در این نشست مشترک در حال پیگیری آن و اقدامات اولیه از قبیل جانمایی مکان های امن جهت اسکان اضطراری خواهیم بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: یکی از مخاطراتی که همواره پس از وقوع زلزله و حوادث ناگوار، با آن مواجه هستیم، اسکان اضطراری افراد زلزله زده، شناسایی و تعیین مکان های مناسب جهت احداث اسکان موقت و اضطراری همراه با زیر ساخت های لازم از قبیل سرویس بهداشتی، حمام و غیره متناسب با فرهنگ منطقه زلزله زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن اسکان اضطراری در استان بوشهر افزایش می یابد

اماکن اسکان اضطراری در استان بوشهر افزایش می یابد