مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-02سياسي

امام خمینی (ره) تلاش غرب برای تحقیر ایران را زمین گیر کرد


غربی ها دائماً به وسیله عوامل و دستیارانِ خود با تحلیل های گوناگون، ملت ایران را تحقیر می کردند و به او می باوراندند که «نمی تواند» ولی امام راحل درس «ما می توانیم» را در جامعه ایرانی نهادینه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چهارباغ، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام جمعه شهرستان چهارباغ، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان، ضمن گرامیداشت ایام و لزوم دشمن شناسی در شرایط امروز جامعه، گفت: امام(ره) آمریکا را شیطان بزرگ و ام الفساد قرن نامید که این همان هنر دشمن شناسی ایشان است.

محمدی وی در ادامه به معرفی و بیان ابعاد شخصیتی رهبر کبیر انقلاب اشاره کرد و افزود: سه بُعد اصلی در مکتب امام بزرگوار ما، بُعد معنویت و بُعد عقلانیت و بُعد عدالت است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) تاکید داشتند؛ صاحب اصلی مملکت، خود مردم هستند ، اضافه کرد: امروز نیز شاهدیم این خود مردم هستند که با تدبیر خود و گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری واقعیت را از دسیسه های دشمن تفکیک و مسیر درست را انتخاب می کنند.

امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: در قیام خونین 15 خرداد، سه عنصر کلیدی مردم، رهبری و انگیزه الهی وجود داشت و هر موفقیتی که برای ملت حاصل شده از اجتماع این سه عنصر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره) تلاش غرب برای تحقیر ایران را زمین گیر کرد

امام خمینی (ره) تلاش غرب برای تحقیر ایران را زمین گیر کرد