مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-20دانش

حمایت صنعت آب از طرح های تحقیقاتی دانشگاه ها


مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فن آوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت مهندسی براساس رسالت خود و با هدف ارائه خدمات بهینه و مطلوب به مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، احمد سیاحی، مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فن آوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در نشست مشترک با رییس و اعضای هیات علمی دانشگاه زنجان اظهار داشت: شرکت مهندسی آماده همکاری همه جانبه با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی استان زنجان است و در این راستا از هیچگونه حمایتی دریغ نخواهد کرد.

 مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فن آوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار کرد: شرکت مهندسی براساس رسالت خود و با هدف ارائه خدمات بهینه و مطلوب به مردم، از طرح های تحقیقاتی دانشگاه ها به خصوص در زمینه تامین تجهیزات، فرآیندهای تصفیه آب و فاضلاب حمایت می کند.

وی افزود: تعداد قابل توجهی از تجهیزات مورد نیاز صنعت آب و فاضلاب کشور از خارج تامین می شود که در سایه همکاری تنگاتنگ با دانشگاه و امضای تفاهم نامه های همکاری متعدد، این میزان واردات رو به کاهش گذاشته و تلاش می شود این میزان به صفر برسد.

سیاحی با تاکید بر حمایت از رساله های دکتری و پایان نامه های ارشد مرتبط با حوزه صنعت آب و فاضلاب کشور بیان داشت: برای داخلی سازی تجهیزات مورد نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت صنعت آب از طرح های تحقیقاتی دانشگاه ها

حمایت صنعت آب از طرح های تحقیقاتی دانشگاه ها