مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-04سياسي

دشمن شناسی امام خمینی منجر به پیشبرد دقیق انقلاب اسلامی شد


رییس دانشکده علوم قرآن و عترت هرمزگان گفت: بصیرت امام خمینی(ع) در دشمن شناسی بی نظیر بود و با شجاعت بی مثال خود آمریکا را محور شرارت و دشمن شماره یک مردم و کشور ایران و دین مبین اسلام معرفی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جزیره هرمز، حجت الاسلام سعید کذایی رییس دانشکده علوم قرآنی هرمزگان امروز با تسلیت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سالگرد قیام خونین 15 خرداد گفت: ما معتقد هستیم امام خمینی(ره) که معمار نهضت و زمینه ساز ظهور بود ولی فقیه زمان و نائب عام امام عصر (عج) بود.

وی افزود: امام راحل شخصیتی برجسته و بی نظیر در جهان بوده است که در طول 44 سال گذشته با برنامه ریزی های مختلف این بزرگ مرد تاریخ، ابهت و عظمت ایران اسلامی به جهانیان نشان داده شد.

کذایی اظهار داشت: اینکه اکنون دنیا دچار مشکلات فراوان و سردرگمی  و بلاتکلیفی است به دلیل آن است که بشر به جایگاه رفیع خودشناسی نرسیده است  و تا کسی به خود شناسی نرسد به خدا شناسی و دیگر شناسی نمی رسد.

حجت الاسلام سعید کذایی گفت: امام خمینی(ره) ابتدا در مملکت وجود خویش، نفس را مهار، طاغوت را سرنگون و شیطان را بیرون کرد و حاکمیت خود را به دست خدا داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن شناسی امام خمینی منجر به پیشبرد دقیق انقلاب اسلامی شد

دشمن شناسی امام خمینی منجر به پیشبرد دقیق انقلاب اسلامی شد