مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-15اجتماعي

همراستایی تولید فولاد و رعایت استانداردهای زیست محیطی در ذوب آهن


همایش بزرگداشت روز جهانی ایمنی، بهداشت و محیط زیست با حضور احمدرضا لاهیجان زاده مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، - آیت ا.

رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت در این همایش گفت : حیات همه موجودات زنده به اکسیژن وابسته است و لذا حفظ و نگهداری محیط زیست که در قرآن کریم نیز به آن تاکید فراوانی شده، وظیفه تک تک انسان ها است.

وی افزود : افزایش سرانه فضای سبز از طریق درختکاری نیز در دین مبین اسلام به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است و در این راستا ذوب آهن اصفهان به عنوا ن اولین تولید کننده فولاد در ایران بزرگترین جنگل دست کاشت را در سطح خاورمیانه دارا می باشد که این رویکرد نشان از تعهد زیست محیطی والای این شرکت می باشد.

آیت ا.

رهبر تصریح کرد : این مجتمع عظیم صنعتی با تعریف طرح ها و پروژه های گوناگون همواره سعی داشته است در راستای سلامت کارکنان و جامعه پیرامون استانداردهای زیست محیطی را رعایت نماید و همچنین برنامه های خوبی را نیز در دست اقدام دارد.

مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان اصفهان نیز در این همایش گفت :ذوب آهن اصفهان طرح جامع مدیریت زیست محیطی را از حدود 2 سال پیش اغاز کرده است و  امروز به همراه مدیرعامل این شرکت از از پروژه های در دست اقدام ذوب آهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراستایی تولید فولاد و رعایت استانداردهای زیست محیطی در ذوب آهن

همراستایی تولید فولاد و رعایت استانداردهای زیست محیطی در ذوب آهن