مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 06:502023-06-06دانش

پذیرش دانشجوی ارشد در 3 رشته جدید دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از دریافت مجوز پذیرش دانشجو در 3 رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از دریافت مجوز پذیرش دانشجو در 3 رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

ارسلان بی نیاز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: با توجه به پیگیری های مکرر، بررسی های صورت گرفته و ظرفیت های استان با در نظر گرفتن رشته های کاربردی، پرمخاطب، نیاز محور و اشتغالزا، جهت اخذ مجوز از دفتر گسترش آموزش عالی اقدام کرده ایم.

وی اظهارکرد: رشته کارشناسی ارشد شامل علوم اقتصادی گرایش اقتصاد محیط زیست، آب و هواشناسی گرایش تغییر اقلیم در دانشگاه پیام نور یاسوج و حقوق خصوصی در دانشگاه پیام نور دهدشت برای سال تحصیلی 1402_1403 پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

رییس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه رشته در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های پیام استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که با این تعداد رشته ارشد جدید، تعداد رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور این استان به 6 رشته خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجوی ارشد در 3 رشته جدید دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد

پذیرش دانشجوی ارشد در 3 رشته جدید دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد