مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-06سياسي

حیدری: توان دفاعی ایران برای امنیت کشورهای منطقه استفاده می شود


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رونمایی از موشک هایپرسونیک «فتاح» گفت: توان دفاعی ایران برای امنیت کشورهای منطقه و فرامنطقه استفاده می شود.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح گفت: توان دفاعی ایران برای امنیت کشورهای منطقه و فرامنطقه استفاده می شود.

شهریار حیدری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح گفت: جمهوری اسلامی مدت هاست که به دنبال تقویت توان دفاعی خود است و خوشبختانه با استفاده از توان دانشمندان ایرانی در ارتش و سپاه به پیشرفت های قابل توجهی در حوزه توان دفاعی با هدف دفاع از تمامیت سرزمینی و تقابل با هر نوع پدیده ضدامنیتی در کشورمان دست پیدا کرده است.

وی ادامه داد: موشک جدید فتاح قابلیت بسیار زیادی در حوزه دفاع دارد؛ به گونه ای که سامانه های ضدهوایی کشورهای پیشرفته توان مقابله با موشک فتاح را ندارند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برد موشک فتاح 1400 کیلومتر است، افزود: این موشک توانمندی های فنی و مهندسی پیشرفته داشته که برای تقویت توان دفاعی و ارتقای امنیت کشور است لذا افزایش توان دفاعی نظامی جمهوری اسلامی با هدف ارتقای توان دفاع منطقه ای صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: توان دفاعی ایران برای امنیت کشورهای منطقه استفاده می شود

حیدری: توان دفاعی ایران برای امنیت کشورهای منطقه استفاده می شود