مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-05سياسي

سردار غلامی: شهدا دماوندگونه استقامت کردند


فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: یادواره های شهدا علاوه بر زنده کردن ارزش های انقلابی نقش موثری در ترسیم راه شهدا و عملی شدن گام دوم انقلاب دارد.

- فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: یادواره های شهدا علاوه بر زنده کردن ارزش های انقلابی نقش موثری در ترسیم راه شهدا و عملی شدن گام دوم انقلاب دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار نعمان غلامی در سخنانی با اشاره به الگوگیری جوانان از شهدا بیان کرد: درحال حاضر مهمترین نیاز جامعه به ویژه جوانان الگوگیری از خون شهدا است و ما بازماندگان جنگ وظیفه داریم با تبیین خاطرات و ویژگی های شخصیتی شهدا این امر را محقق کنیم.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) همچنین با اشاره به اثرات مثبت برگزاری یادواره های شهدا، افزود: یادواره های شهدا علاوه بر زنده کردن ارزش های انقلابی نقش موثری در ترسیم راه شهدا و عملی شدن گام دوم انقلاب دارد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی آغاز عصری جدید به نام عصر امام خمینی و آغاز احیاء عصر هویت دینی بود.

از همان شروع انقلاب اسلامی دشمنان با تهدید، ترور و جنگ به مقابله با انقلاب اسلامی پرداختند، اما شهدا دماوندگونه به استقامت در مقابل آنان پرداختند و امروز به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی دنیا را در برگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار غلامی: شهدا دماوندگونه استقامت کردند

سردار غلامی: شهدا دماوندگونه استقامت کردند