مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-07اقتصادي

80 درصد روستاهای آذربایجان غربی تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار می گیرد


98.

8 درصد شهرهای آذربایجان غربی گازرسانی شده و با بهره برداری از پروژه های گازرسانی روستایی طی برنامه امروز، - ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: 98.

8 درصد شهرهای آذربایجان غربی گازرسانی شده و با بهره برداری از پروژه های گازرسانی روستایی طی برنامه امروز، 80 درصد روستاهای استان تحت پوشش شبکه گاز قرار می گیرد.

مجید چگینی 17 خرداد درحاشیه سفر به ارومیه در نشست خبری با اصحاب رسانه هدف از سفر را افتتاح پروژه های گازرسانی به استان اعلام کرد و گفت: بهره برداری گاز50 روستا و گازرسانی به 31 صنعت با اعتبار 200 میلیارد تومان ، آغاز کلنگ زنی گازرسانی به 120 روستا و 56 واحد صنعتی با اعتبار 800 میلیارد تومان امروز انجام می شود همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به قطور با 1250 خانوار و اعتبار 220 میلیارد تومان بخشی از پروژه های گازرسانی در آذربایجان غربی است.

وی اظهار کرد: در تلاشیم با گازرسانی به اقصی نقاط آذربایجان غربی، این استان به عنوانی استانی سبز معرفی شود.

چگینی با بیان اینکه نصب کنتورهای هوشمند جهت مدیریت مصرف، یکی از راهبردهای مهم شرکت ملی گازایران است، گفت: در حال مطالعه فنی و مهندسی اجرای این کنتورها هستیم که بعد از پایان مطالعات اسناد مناقصه آماده شده واین کنتورهای هوشمند در 5یا6 نقطه به صورت پایلوت نصب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد روستاهای آذربایجان غربی تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار می گیرد

80 درصد روستاهای آذربایجان غربی تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار می گیرد