مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:122023-06-17سياسي

نقش زیست فناوری در کشاورزی و دامداری از ارکان اقتصاد روستایی


دبیر ستاد توسعه زیست فناوری و پزشکی دقیق معاونت علمی ریاست جمهوری «کشاورزی» و «دامداری» را مبنای اقتصاد روستایی دانست و گفت: در سراسر کشورمان جامعه بزرگی از جوانان روستایی را داریم که در تولید کشور نقش بسزایی دارند.

- دبیر ستاد توسعه زیست فناوری و پزشکی دقیق معاونت علمی ریاست جمهوری کشاورزی و دامداری را مبنای اقتصاد روستایی دانست و گفت: در سراسر کشورمان جامعه بزرگی از جوانان روستایی را داریم که در تولید کشور نقش بسزایی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین متالهی اردکانی با بیان این که زیست فناوری نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی در کشاورزی و دامداری از ارکان اقتصاد روستایی دارد، اظهار کرد: نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا(آبادیران) این امکان را فراهم می کند تا با فعالیت شرکت های مختلف در حوزه زیست فناوری که کارایی اقتصادی فرآیندهای کشاورزی را بهبود می دهند، آشنا شویم.

وی درباره نقش این ستاد در راستای تقویت معشیت افراد جامعه، تصریح کرد: قطعا ستاد هم، در راستای حمایت از این نوع شرکت ها تلاش های جدی دارد.

حوزه های توان بخشی و پزشکی متعددی در نمایشگاه آبادیران دیده شد؛ اما جا داشت که شرکت های بیشتری در این حوزه حضور فعال داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش زیست فناوری در کشاورزی و دامداری از ارکان اقتصاد روستایی

نقش زیست فناوری در کشاورزی و دامداری از ارکان اقتصاد روستایی