مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 18:302023-06-03ورزشي

زیرساخت های ورزشی استان بوشهر تقویت شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: زیرساخت های ورزشی استان بوشهر تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله صفایی بوشهری عصر شنبه در نشست با جمعی از پیشکسوتان و جامعه ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: ورزش دارای اهمیت بسیار زیادی برای مردم یک جامعه است که در ترویج آن باید تلاش ویژه ای صورت گیرد.

وی برخورداری از زیرساخت های استاندارد را ضروری دانست و بیان کرد: هیئت های ورزشی باید در هر شهرستان برای فعالیت های خود یک فضای ورزشی مستقل و یا یک جایگاه استاندارد داشته باشد، هر چند فعالیت های شده، اما تا استاندارد فاصله داریم.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اهمیت ورزش همگانی با توجه به شیوع بیماری های ناشی از کم تحرکی و نوع تغذیه در استان گفت: ورزش همگانی به ویژه ورزش همگانی ساحلی با توجه به جغرافیا و اقلیم استان باید توسعه یابد.

وی با بیان اینکه اگر ذهن جوان درگیر ورزش نباشد درگیر مسائل نگران کننده می شود، افزود: این مهم یک عزم استانی و مشارکت تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی می طلبد و تنها وظیفه دستگاه ورزش نیست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به بعد ورزش قهرمانی پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه استان بوشهر در ورزش قهرمانی دارای صاحب استعدادهای فراوان و فرهنگ، سابقه و ریشه است باید برای پرورش، نگهداری و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ورزشی استان بوشهر تقویت شود

زیرساخت های ورزشی استان بوشهر تقویت شود