مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:362023-06-17سياسي

پیگیری مالیات شرکت های نفتی بزرگ در شرق هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین رییسی نماینده مردم شرق هرمزگان در خانه ملت صبح امروز در گفت و گویی رسانه ای با اشاره به دیدار هفته گذشته مجمع نمایندگان هرمزگان با مخبر معاون اول رییس جمهور اظهار داشت: در این نشست تأکید کردیم که شرکت های نفتی و بنگاه های اقتصادی بزرگی که در شرق هرمزگان مشغول فعالیت هستند باید مالیات خود را در همان منطقه و نیز حساب های بانکی خود را در بانک های شرق هرمزگان متمرکز کنند تا این منافع نصیب مردم این منطقه شود.

وی افزود: مردم سه روستا از توابع جاسک نیز خواستار رفع تعارضات با شرکت های نفتی و گازی هستند و انتظار دارند که خسارت ناشی از تملک اراضی آبا و اجدادی آنان به درستی پیگیری و پرداخت شود که در این زمینه نیز مسائل و مشکلات را به طور کامل با معاون اول رییس جمهور مطرح کردیم.

رییسی همچنین با اشاره به محرومیت های شرق هرمزگان، اتخاذ تصمیماتی کلیدی و پایدار برای تأمین منابع لازم به منظور توسعه و پیشرفت منطقه را خواستار شد و عنوان کرد: با پیگیری هایی صورت گرفته مقرر شد پرونده 43 شرکت و بنگاه های اقتصادی بزرگ به محل فعالیت آنها عودت داده شود.

نماینده مردم شرق هرمزگان گفت: استفاده از ظرفیت نیروهای هرمزگانی در مدیریت شرکت های نفتی و هیأت مدیره آنها نیز از جمله دیگر خواسته های مطرح شده در نشست نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مالیات شرکت های نفتی بزرگ در شرق هرمزگان

پیگیری مالیات شرکت های نفتی بزرگ در شرق هرمزگان