مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-14اجتماعي

زمین چمن مصنوعی سالن امام علی(ع) آبیک نوسازی می شود


مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک از تغییر کاربری تعدادی از املاک و زمین های این اداره در قالب مولدسازی و تعویض و بهسازی زمین چمن مصنوعی فرسوده سالن امام علی علیه السلام شهر آبیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، عبدالله ملک پور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداری آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: مهارت و درآمد از مقوله هایی هستند که در تربیت دینی به آن توجه شده  که با رایزنی با شهرکهای صنعتی بحث مهارت آموزی دانش آموزان و بخشی از تولید در خارج از کارخانه مطرح شده است.

وی از اجرای طرح شهید سلیمانی مبنی بر احداث زمین چمن مصنوعی در مدارس شهرستان آبیک به تعداد دو مورد اشاره کرد و افزود: در شهر آبیک با همکاری شهرداری در قالب 250 میلیون تومان آورده شهرداری و 150 میلیون تومان آورده آموزش و پرورش زمین چمن احداث و تکمیل و آماده بهره برداری شده است اما در شهر قشلاق 190 میلیون تومان از سوی آموزش و پرورش پرداخت شد که برای خرید چمن با خیر با مشکل مواجه شدیم که شهرداری قشلاق مکلف به اجرای این مهم است و جزو مصوبات معطل مانده که باید اجرایی شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک با اشاره به فرسودگی و قدمت 12 ساله زمین چمن مصنوعی سالن امام علی شهر آبیک، به اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای تعو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین چمن مصنوعی سالن امام علی(ع) آبیک نوسازی می شود

زمین چمن مصنوعی سالن امام علی(ع) آبیک نوسازی می شود