مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-17اقتصادي

تحقق عدالت اجتماعی مستلزم احترام به چندجانبه گرایی است


معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تحقق عدالت اجتماعی در جهان، مستلزم احترام به چندجانبه گرایی و تکیه بر رویکردهای همکارانه و جمعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی حسین رعیتی فرد، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست وزرای کارگروه منطقه ای آسیا و اقیانوسیه یکصد و یازدهمین کنفرانس بین المللی کار در ژنو سوییس اظهار داشت: تأثیرات ویرانگر اقتصادی بحران کووید 19، به شکل تشدید کاستی های از پیش موجود در منطقه در حوزه کار شایسته، اقتصاد غیررسمی، زنجیره های تأمین ناپایدار، نظام های تأمین و حمایت اجتماعی ناکافی، فقر و نابرابری آشکار شده است.

وی افزود: اکنون و پس از عبور از این بحران، ما با چالش های تشدید شده و پیچیده در کنار بازسازی نابرابر و حتی روندهای معکوس در حوزه هایی مانند عدالت اجتماعی و اقتصاد غیررسمی مواجه هستیم.

رعیتی فرد با بیان این که مطابق گزارش جهانی اشتغال و چشم انداز اجتماعی، بازار کار منطقه هنوز با وضعیت پیش از بحران فاصله دارد، گفت: نرخ اشتغال به جمعیت و مجموع ساعات کار در منطقه هنوز کمتر از دوره پیش از بحران در سال 2019 میلادی است.

معاون وزیر کار تأکید کرد: منطقه آسیا و اقیانوسیه بزرگترین منطقه جغرافیایی متشکل از کشورهای با منافع و سطوح توسعه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق عدالت اجتماعی مستلزم احترام به چندجانبه گرایی است

تحقق عدالت اجتماعی مستلزم احترام به چندجانبه گرایی است