مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-20اقتصادي

شناسایی نواقص موجود در زیرساخت های گردشگری ویژه


دومین سمینار گردشگری دسترس پذیر به بررسی پرکاربردترین نیازهای ناشنوایان در تورهای گردشگری پرداخت همچنین نواقص موجود در زیرساخت های گردشگری ویژه شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد؛ دومین سمینار گردشگری دسترس پذیر با هدف شناسایی نواقص موجود در زیرساخت های گردشگری ویژه معلولان در خانه شعر و ادبیات واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار شد.

الهام خادم حسینی، هیأت مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران هدف از برگزاری این نشست را شناسایی نواقص موجود در زیرساخت های گردشگری ویژه معلولان عنوان کرد و گفت: یک راهنمای تور باید مراکز اقامتی، موزه ها، رستوران ها و اماکن گردشگری مناسب سازی شده ویژه معلولان را برای برگزاری تور شناسایی کند تا معلولان عزیز هم بتوانند از تورهای گردشگری استفاده کنند.

حتی راهنمایان باید زبان ناشنوایان را هم یاد بگیرند تا بتوانند با این دست از مسافران ارتباط بگیرند و متوجه نیازهایشان شوند.

راهنمایان گردشگری برای معلولان ارزشمند هستند محمد اسماعیل شیخ قرایی، مدیر عامل انجمن معلولان پارس نیز به عنوان سخنران دیگر این نشست با نمایش فیلم هایی از دسترس پذیر کردن خدمات گردشگری برای معلولان توسط راهنمایان تور در کشورهای دیگر گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نواقص موجود در زیرساخت های گردشگری ویژه

شناسایی نواقص موجود در زیرساخت های گردشگری ویژه