مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 17:202023-05-29سياسي

استفاده از تجربیات شهرداران برای پیشگیری از مهاجرت بی رویه به کلانشهرها


وزیر کشور اعلام کرد که از تجربیات شهرداران برای حرکت به سمت ایجاد «شهر الگو» و پیشگیری از مهاجرت بی رویه به کلانشهرها استفاده خواهیم کرد.

- وزیر کشور اعلام کرد که از تجربیات شهرداران برای حرکت به سمت ایجاد شهر الگو و پیشگیری از مهاجرت بی رویه به کلانشهرها استفاده خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی بعدازظهر امروز در همایش ملی تعالی حکمرانی شهری که با حضور شهرداران کلانشهرها برگزار شد، گفت: برای آنکه مدیریت مسائل را در شهرها داشته باشیم و جریان بهبود شرایط شهری را پیش ببریم باید در قالب مدیریت تحول به افزایش رضایت عمومی، مشارکت و اجماع عمومی برسیم.

وزیر کشور با بیان اینکه سرمایه اجتماعی با تکیه بر تحول مدیریت شهری محقق می شود، یادآور شد: سرمایه اجتماعی سه طرف دارد که ارتباط مردم با دولت، ارتباط دولت با مردم و ارتباط مردم با مردم را شامل می شود که باید نوع ارتباط این اضلاع به خوبی تبیین شود که در این نشست می توان به تحول، نوآوری و خلاقیت بیندیشیم و قالب ها و تشکیلات باید ما را به هدف اصلی مان که همان سرمایه اجتماعی است، برساند.

وی با بیان اینکه ارتقاء حکمرانی و کیفیت آن همیشه یکی از موضوعات مهمی بوده که مد نظر قرار گرفته است، اظهار کرد: ما برای تحقق این مهم به سلسله مولفه هایی می رسیم که مهم هستند و اینکه مدیریت شهری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تجربیات شهرداران برای پیشگیری از مهاجرت بی رویه به کلانشهرها

استفاده از تجربیات شهرداران برای پیشگیری از مهاجرت بی رویه به کلانشهرها