مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-13سياسي

افتتاح 41 پروژه عمرانی و 500 خانه هلال


افتتاح 20 پایگاه امداد و نجات، 3 سوله بزرگ امدادی، 18 پروژه خدماتی، درمانی، و رفاهی و همچنین 500 خانه هلال در سراسر کشور صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر در آیین افتتاح پروژه های عمرانی هلال احمر و 500 خانه هلال که با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد، گفت: کمک های مستمر و همیشگی معاون اول رییس جمهوری سبب شده تا دستگاه های امدادی با توان بیشتری بتوانند به مردم خدمت رسانی کنند.

وی افزود: یکی از دغدغه های نهاد ریاست جمهوری، توسعه پایگاه های امدادرسانی در سطح کشور بوده و در این راستا کمک های خوبی به جمعیت هلال احمر شده است.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: مجلس نیز در این مسیر همراهی خوبی دارد و این هم افزایی سبب شده تا مسیر جهت اورهال و خرید بالگرد برای جمعیت هلال احمر هموار شود.

کولیوند با اشاره به دستاوردهای جمعیت در یکصد و یکمین سالروز تأسیس گفت: در این ایام همواره وظایف هلال احمر مبتنی بر باورهای دینی و انسانی به سرانجام رسیده است.

امروز در جمعیت هلال احمر نیروی جوان و جهادی، حضوری پر رنگ دارد و سبب شده تا هلال احمر در داخل و خارج کشور عملکردی کم نظیر داشته باشد.

وی افزود: امروز در آیین افتتاح پروژه های عمرانی، بیش از 500 خانه هلال به بهره برداری می رسد که نقش بی بدیلی در توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 41 پروژه عمرانی و 500 خانه هلال

افتتاح 41 پروژه عمرانی و 500 خانه هلال