مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-11سياسي

درخواست نماینده سنندج برای بازگشت ساعت اداری گذشته به ادارات


نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تغییر ساعت کاری ادارات گفت: این تغییر ساعت هیچ عایدی نداشته، لذا هرچه سریع تر چاره ای اندیشیده و ساعت کار ادارات را به وضع سابق برگردانید.

- نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تغییر ساعت کاری ادارات گفت: این تغییر ساعت هیچ عایدی نداشته، لذا هرچه سریع تر چاره ای اندیشیده و ساعت کار ادارات را به وضع سابق برگردانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن فتحی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته، سال پر التهابی برای ملت ایران بود، اما با حضور مردم در صحنه توطئه دشمنان این سرزمین نقش بر آب شد و ملت ایران همواره ثابت کرده اند که پای آرمان های انقلاب و تمامیت ارضی ایستاده و با هیچ گروهی عقد اخوت نبسته اند و با پیروی از رهنمودهای رهبری انقلاب مرز خود را با یاوه گویان مشخص کرده اند.

وی در ادامه تأکید کرد: امروز می طلبد با هوشیاری لازم بیشتر از گذشته متحد شد و همه سلائق و اندیشه ها که می توانند به جلب اعتماد عمومی کمک کنند در ساختار مدیریتی کشور مشارکت داده شوند.

مخصوصاً باید دقت کنیم که شایستگان اقوام و مذاهب که می توانند منشأ خدمت، اتحاد و آبادانی کشور شوند بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده سنندج برای بازگشت ساعت اداری گذشته به ادارات

درخواست نماینده سنندج برای بازگشت ساعت اداری گذشته به ادارات