مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 21:202023-06-11اقتصادي

اخبار مهم کدال یکشنبه 21 خرداد 1402


امروز یکشنبه 21 خرداد 1402 اطلاعیه های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه ها خواهیم پرداخت.

- اطلاعات با اهمیت شبریز کاهش تولید فرآورده های نفتی شرکت شبریز در اردیبهشت ماه 1402 بدلیل تعمیرات اساسی دوره ای (اورهال) برنامه ریزی شده دستگاه های پالایشی می باشد که از تاریخ 1402/02/16 شروع و هم اکنون نیز مراحل پایانی آن را طی میکند که این تعمیرات هیچ گونه تاثیری در سود و زیان شرکت نداشته است.

نتایج شرکت در مزایده ارفع با توجه به برگزاری مزایده عمومی انجام سرمایه گذاری به منظور پژوهش و مطالعات فن آوری، اکتشاف تکمیلی، طراحی و آماده سازی معادن سنگ آهن هماتیتی منگنزدار چاه باشه 1 و 2 واقع در شهرستان اردکان استان یزد، این شرکت به عنوان برنده مزایده اعلام گردیده است.

دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات غمهرا پیرو افزایش نرخ مواد اولیه مصرفی بدینوسیله به اطلاع میرساند مصوبات لازم از مراجع ذیربط جهت افزایش نرخ های فروش محصولات به تناسب افزایش نرخ مواد اولیه اخذ گردید.

با نرخ های جدید فروش، حاشیه سود مورد نظر به نحو مناسب محقق خواهد شد.

بدیهی است آثار تغییرات بهای فروش، در سود و زیان تاثیر بسزایی می گذارد که متعاقبا برای برنامه های آتی شرکت و همچنین تاثیر موارد مذکور در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار مهم کدال یکشنبه 21 خرداد 1402

اخبار مهم کدال یکشنبه 21 خرداد 1402