مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 19:152023-05-28سياسي

اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل منصوب شدند


استاندار اردبیل با صدور احکام جداگانه ای رییس و اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، با حکم سیدحامد عاملی استاندار اردبیل، رییس و اعضای ستاد انتخابات استان شامل دبیر ستاد و مسئولان کمیته های مالی و پشتیبانی، امنیتی، حراست و استعلامات، حقوقی و فناوری اطلاعات در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب شدند.

مطابق این احکام رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان رییس ستاد انتخابات استان، کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار به عنوان عضو ستاد و مسئول کمیته مالی و پشتیبانی و بهروز زلالی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل منصوب شدند.

همچنین علی محبوبی پور، مدیرکل امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی به عنوان عضو ستاد و مسئول کمیته امنیتی، مسلم قهرمانی، مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری به عنوان عضو ستاد و مسئول کمیته حراست و استعلامات، محمدعلی پهناور، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی به عنوان عضو ستاد و مسئول کمیته حقوقی و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل منصوب شدند

اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل منصوب شدند