مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-10سياسي

نامه های مردم آذربایجان به رییس جمهور چند روزه پاسخ داده می شود؟


مدیرکل رسیدگی و بازرسی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: پیش بینی بر این است که حداکثر تا یک هفته تا10 روز آینده همه نامه های تقدیمی در سیستم ثبت می شود و برای هموطنان پیامک ثبت مورد ارسال خواهد شد.

- روح الله بیات مدیرکل رسیدگی و بازرسی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، امرووز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی حدود 55 هزار تماس تلفنی با شماره 111( سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) توسط همکارهای ما پاسخ داده شده است.

وی افزود: در این تماس درخواست ها، شکایات، پیشنهادها و انتقادات مردمی شنیده شد و در کنار آن، 29 میز خدمت ارتباطات مردمی تشکیل شد که با حضور معاونان و نمایندگان تام الاختیار وزرای رییس جمهور بود و در این میز خدمت ها به صورت حضوری برای 15 هزار نفر انجام گرفت.

مدیرکل رسیدگی و بازرسی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه تک به تک نامه هایی که مردم استان آذربایجان شرقی به رییس جمهور داده اند، رسیدگی خواهد شد و به همه آن افراد پیامک ارسال خواهد شد، ادامه داد: پیش بینی بر این است که حداکثر تا یک هفته تا10 روز آینده همه نامه های تقدیمی در سیستم ثبت می شود و برای هموطنان پیامک ثبت مورد ارسال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه های مردم آذربایجان به رییس جمهور چند روزه پاسخ داده می شود؟

نامه های مردم آذربایجان به رییس جمهور چند روزه پاسخ داده می شود؟