مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-07سياسي

امام خمینی(ره) قانون کشور و ازادی و حجاب را در چهار چوب دین تدوین کرد


رییس دانشگاه پیام نور فیروزآباد گفت: امام خمینی(ره) قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران و آزادی و حجاب را در چهار چوب دین مبین اسلام و بر پایه قرآن تدوین کرده اند.

- حمیدرضا بامداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فیروزآباد، در خصوص نگاه امام خمینی (ره) به حجاب و ازادی اظهارداشت: شرع مبین اسلام در جزیی ترین مسائل و دستورالعمل ها به صراحت اعلام داشته و به خصوص پوشش زن با آزادی روایت ها و احادیث معتبر موجود است.

وی افزود: در آیات قرآن از جمله آیه 31 سوره نور تاکید بر رعایت پوشش اسلامی گردیده است و برهنگی نوعی بدعت هدفمند برای سقوط ارزش های والای زن می باشد.

  رییس دانشگاه پیام نور فیروزآباد ادامه داد: پذیرش قانونی عدم رعایت حجاب اسلامی توسط حاکمیت در جامعه همانطور که متاسفانه در برخی از کشورهای اسلامی اتفاق افتاده در راستای برقراری دموکراسی بدون ضوابط شرعی، حاکمیت را مجبور به تن دادن به بسیاری از خواسته های غیراخلاقی و غیرشرعی از جمله همجنسگرایی خواهد کرد که این موضوع دقیقا غایت اهداف بدخواهان نظام را محقق می کند.

  بامداد اضافه کرد: از بدو تاسیس این انقلاب یعنی حکومت جمهوری اسلامی ایران تاکید امام خمینی (ره) بر اسلامی بودن آن که بر پایه دین مدون شده و نه بر اساس میل شخصی و فردی تلاش و بنیان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) قانون کشور و ازادی و حجاب را در چهار چوب دین تدوین کرد

امام خمینی(ره) قانون کشور و ازادی و حجاب را در چهار چوب دین تدوین کرد