مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:112023-06-07سياسي

خط کشی بیش از 100 کیلومتر از محورهای اصلی استان اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیدین هاشمی در بازدید از محور اردبیل -سرچم گفت: بیش از 100 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در 2 ماهه گذشته خط کشی شده است و درمدت یاد شده 38 هزار متر از شیب شیروانی راهها توسط راهداران اصلاح شده است.

وی رفع افتادگی 240 کیلومتر از افتادگی شانه راه رادر محورهای مواصلاتی استان یادآور شد و افزود: راهداران در دماغه ها ونقاط پربرخورد بیش از هزار و 300 عدد دپوی خاکی ایجاد کرده اند.

معاون راهداری استان اردبیل عنوان کرد: در 2 ماهه گذشته تسطیح هزار کیلومتر از حریم راه استان انجام شده و راهداران استان از 185 کیلومتر سیستم روشنایی موجود راه و تونل به طور مستمر نگهداری کرده اند.

وی بیان کرد: در 2 ماهه گذشته جهت آگاهی دهی به رانندگان تهیه و نصب 180 متر مربع تابلوهای اطلاعاتی در راه های استان انجام شده و در مدت یاد شده 204 عدد سرعتکاه پلاستیکی،آسفالتی ومجازی در راه های استان تهیه، نصب واصلاح شده است.

معاون راهداری استان اردبیل در این مدت تهیه ونصب 250 عدد بازتاب ایمنی را در راه های استان یادآور شد و گفت: راهداران 60 عدد استوانه ایمنی در دماغه ها ونقاط پربرخورد نصب کرده اند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی بیش از 100 کیلومتر از محورهای اصلی استان اردبیل

خط کشی بیش از 100 کیلومتر از محورهای اصلی استان اردبیل