مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 18:002023-06-18اقتصادي

ادارات دولتی مصرف برق خود را 30 درصد کاهش دهند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از الزام دستگاه های دولتی برای کاهش 30 درصدی مصرف برق در روزهای گرم سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیام جوادی روز یکشنبه با اعلام این که براساس مصوبه دولت همه ادارات و دستگاه های اجرایی کشور باید در طول مدت اوج بار تابستان مصرف برق ساختمان اداری خود را حداقل 30درصد کاهش دهند، گفت: این میزان کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال در ساعات اداری الزامی است و در ساعات خارج از زمان اداری نیز ملزم به کاهش 60درصدی مصرف برق خود هستند.

وی پیرامون تغییر ساعات کاری ادارات و دستگاه های دولتی نیز، افزود: با توجه به افزایش مصرف برق در ساعات میانی روزهای گرم سال و ایجاد ناترازی در تولید و توزیع برق مدیریت مصرف در دسترس ترین راه کار برای تامین برق پایدار مشترکان است و به همین سبب هیئت دولت زمان کاری ادارات را از 15خرداد تا 15شهریور از ساعت 6 تا 13 مصوب کرد تا با این تغییر بار مصرفی بالای ادارات و ارگان های دولتی را کاهش دهد تا مشترکان خانگی بدون خاموشی تابستان را سپری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اضافه کرد: کاهش 30درصدی برق در ساعات اداری به راحتی با به کارگیری راه کارهای ساده در دسترس است و مدیران دستگاه های دولتی باید با جدیت نسبت به رعایت این مصوبه اقدام کنند و کارشناسان توزیع برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات دولتی مصرف برق خود را 30 درصد کاهش دهند

ادارات دولتی مصرف برق خود را 30 درصد کاهش دهند