مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 12:052023-05-30پزشكي

تجهیز دانشکده علوم توان بخشی اصفهان به دستگاه اسکنر سه بعدی تمام بدن


مسؤول کلینیک آرتوز و پروتز دانشکده علوم توانبخشی اصفهان گفت: دانشکده علوم توانبخشی اصفهان به عنوان اولین مرکز آموزشی و درمانی در بخش دولتی مجهز به دستگاه اسکنر سه بعدی تمام بدن و اسکن فشار کف پا شد.

- فاطمه پل مسؤول کلینیک آرتوز و پروتز دانشکده علوم توانبخشی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: دانشکده علوم توانبخشی اصفهان به عنوان اولین مرکز آموزشی و درمانی در بخش دولتی مجهز به دستگاه اسکنر سه بعدی تمام بدن و اسکن فشار کف پا شد.

وی افزود: این اسکنر سه بعدی، شکل سه بعدی را با  خطای کمتر از شش صدم میلی متر در اختیار درمانگر قرار داده و اسکن فشار کف پا در حالت ایستادن و راه رفتن تمام الگوهای فشار کف پا را به درمانگر نشان می دهد.

  پل با بیان اینکه مجموعه اطلاعات 2 دستگاه در طراحی و ساخت آرتوز و بهبود و کنترل انحرافات  اسکلتی و عضلانی کمک می کند، گفت: بر اساس داده های حاصل از دستگاه ها و یافته های بالینی درمانگر پس از تشخیص، اقدام به طراحی و ساخت کفی ها و صندل های طبی در نرم افزارهای طراحی می کند.

مسؤول کلینیک آرتوز و پروتز دانشکده علوم توانبخشی اصفهان بیان کرد: سلامت پا برای ما  بسیار حائز اهمیت است زیرا که اولین و تنها سطح تماس بدن با زمین است و هر گونه تغییر بدشکلی یا ناهنجاری منجر به تغییرات و فشار به مفاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز دانشکده علوم توان بخشی اصفهان به دستگاه اسکنر سه بعدی تمام بدن

تجهیز دانشکده علوم توان بخشی اصفهان به دستگاه اسکنر سه بعدی تمام بدن