مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-03سياسي

تاکید بر اصل بی طرفی مجریان و اشراف به قانون در انتخابات


فرماندار شهرستان همدان بر لزوم اصل بی طرفی مجریان و اشراف به قانون در انتخابات تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی ظهر امروز در اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان اظهار کرد: دور شدن از هویت اصلی، بزرگترین آسیب انقلاب ها و حرکت های بزرگ مردمی است که دشمن برای این منظور برنامه دارد.

وی مقام معظم رهبری طی دو سخنرانی مهم ابتدای سال و سالروز ارتحال امام(ره) رویکردهای یک ساله کشور را مشخص می کند گفت: اهمیت دادن به مردم دنیا، توجه به اقشار مختلف مردم و مردمی بودن حکومت از جمله آرمان های امام راحل است که گفتمان دولت سیزدهم نیز بر این اصل استوار است.

فرماندار همدان گفت: مقام معظم رهبری سال های گذشته ورود زودهنگام به انتخابات با هدف تمرکز مسئولان بر خدمت به مردم را نفی کردند، امسال انتخابات حساسیت های خاصی دارد و با تهدیدات احتمالی جدیدی مواجهیم.

وی افزود: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت سالم چهار شاخصه برجسته در کار انتخابات است و باید با همه توان در این راستا تلاش کنیم.

مخفی تاکید کرد: 25 مرحله در فرایند انتخابات پیش بینی شده که به احتمال زیاد بخش زیادی از آن به صورت الکترونیک انجام می شود.

وی با بیان اینکه تسلط بر قانون مورد تاکید است گفت: برای اجرای خوب قانون باید به عنوان عوامل اجرایی اشراف کامل داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر اصل بی طرفی مجریان و اشراف به قانون در انتخابات

تاکید بر اصل بی طرفی مجریان و اشراف به قانون در انتخابات