مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 00:252023-06-09پزشكي

بهره برداری از چندین طرح حوزه ی سلامت آذربایجان شرقی با حضور رییس جمهور


چند طرح در حوزه بهداشت و درمان آذربایجان شرقی در جریان سفر رییس جمهور به این استان افتتاح و بهره برداری شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی چند طرح در حوزه بهداشت و درمان آذربایجان شرقی در جریان سفر رییس جمهور به این استان افتتاح و بهره برداری شد.

همزمان با سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان، معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو از سه واحد تولید تجهیزات پزشکی و مواد غذایی در استان بازدید کرد.

حیدر محمدی در این بازدید با اشاره به توجه ویژه سازمان غذا و دارو به صادرات محصولات سلامت محور، اظهار کرد: اهمیت صادرات در حدی است که ذیل حوزه دفتر ریاست جمهوری دفتری به منظور تسهیل صادرات و توسعه فن آوری ها ایجاد شده است و در سازمان غذا و دارو نیز اهتمام ویژه برای تسریع این روند وجود دارد.

همچنین طرح توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان طالقانی تبریز همزمان با سفر هیات دولت به استان آذربایجان شرقی و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد افتتاح قرار گرفت.

دکتر بهرام عین اللهی در سفر به استان آذربایجان شرقی با حضور درمرکز آموزشی، درمانی طالقانی تبریز از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید ضمن افتتاح طرح توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان طالقانی از نزدیک با پرسنل این مجموعه و بیماران بستری گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از چندین طرح حوزه ی سلامت آذربایجان شرقی با حضور رییس جمهور

بهره برداری از چندین طرح حوزه ی سلامت آذربایجان شرقی با حضور رییس جمهور