مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-10سياسي

میرباقری: «هیأت» کهف و پناه جامعه در برابر فتنه هاست


آیت الله میرباقری در مراسم رونمایی از کتاب گزارش یک ساله مرکز تخصصی احیاء امر دانشگاه امام صادق(ع) گفت: سیدالشهدا کهف این امت است.

هیأت نهادی است که پناهگاهی در برابر دستگاه عظیم شیطان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، با پایان یافتن اولین سال از فعالیت مرکز تخصصی احیاء امر، این نهاد در ساختار جدید خود در مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع)، نشست اعضای این مجموعه با آیت الله سید محمدمهدی میرباقری با هدف رونمایی از کتاب سال 1401 (گزارش یک ساله مرکز تخصصی احیاء امر) برگزار شد.

  مرکز تخصصی احیاء امر؛ شکل گیری، مأموریت و تمایزات مصباح الهدی باقری رییس رشد دانشگاه امام صادق(ع) در ابتدای جلسه به توضیح فلسفه وجودی مرکز تخصصی احیاء امر و تاریخچه اجمالی آن از زمان پیدایش به عنوان هسته تا حضور در قامت مجموعه تخصصی احیاء امر به عنوان یک مرکز مستقل پرداخت.

در ادامه سیدابوالحسن حسینی، مدیر مرکز تخصصی احیاء امر، مقدماتی را درباره مأموریت و منطق اقدامی که در مجموعه وجود دارد بیان کرد و مأموریت مرکز تخصصی احیاء امر را پردازش نظری و جریان سازی عملی برای تحقق هیأت الگو در نظام تمدنی شیعه معرفی کرد، او همچنین موفقیت های کسب شده و درخشش مجموعه را مرهون ترکیبی منحصر به فرد از سه مؤلفه زیست در محیط علمی دانشگاه امام صادق(ع)، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرباقری: «هیأت» کهف و پناه جامعه در برابر فتنه هاست

میرباقری: «هیأت» کهف و پناه جامعه در برابر فتنه هاست