مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-06سياسي

خدمت صادقانه به مردم عطیه الهی و جهاد فی سبیل الله است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: خدمت صادقانه به مردم عطیه الهی و جهاد فی سبیل الله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح سه شنبه در ابتدا درس خارج 16 خرداد اظهار داشت: امام جعفر صادق علیه السلام در حدیثی ارزشمند هشت خصلتی را که شخص مؤمن سزاوار است داشته باشد را بیان فرموده اند و سزاوار است که هر شخص مؤمن در بردارنده هشت خصلت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در هنگام فتنه ها و آشوب ها باوقار و آرام باشد، در هنگام بلاها و آزمایش ها بردبار و صبور باشد، در هنگام رفاه و آسایش شکرگزار خداوند متعال باشد، به آنچه خداوند روزیش گردانده قانع باشد، دشمنان و مخالفان را مورد ظلم و اذیّت قرار ندهد، بر دوستان برنامه ای را تحمیل ننماید، در حالی که جسمش خسته است ولی دیگران از او راحت و از هر جهت در آسایش باشند.

وی ضمن توصیه به مسئولین و مدیران بیان کرد: یکی از مسائلی که در کشور ما وجود دارد رابطه بازی است که بسیار به کشور لطمه وارد می کند و باید در امور بر اساس قوانین عمل کرد و رابطه ها را بر اساس قوانین تنظیم نمود.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: خدمت صادقانه به مردم عطیه الهی و جهاد فی سبیل الله است و مدیران و مسئولین باید کمک به محرومین و رفع مشکلات مردم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت صادقانه به مردم عطیه الهی و جهاد فی سبیل الله است

خدمت صادقانه به مردم عطیه الهی و جهاد فی سبیل الله است