مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:002023-05-31بين الملل

سفر مخفیانه مشاور بایدن به عمان برای توافق با ایران


به نوشته آکسیوس، برت مک گورک مشاور بایدن در تاریخ 8 می (3 هفته پیش) سفری بی سروصدا و مخفیانه به عمان داشته تا درباره موضوعات مربوط به توافق با ایران با مقامات عمانی گفتگو کند.

- به نوشته آکسیوس، برت مک گورک مشاور بایدن در تاریخ 8 می (3 هفته پیش) سفری بی سروصدا و مخفیانه به عمان داشته تا درباره موضوعات مربوط به توافق با ایران با مقامات عمانی گفتگو کند.

یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع دیپلماتیک آگاه آمریکایی، اروپایی و اسراییلی از سفر مخفیانه اخیر مشاور بایدن در امور خاورمیانه به سلطنت عمان جهت رایزنی برای رسیدن به یک توافق موقت با ایران در موضوع هسته ای خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، وبگاه آکسیوس به نقل از 5 مقام آمریکایی، اسراییلی و اروپایی نوشت، برت مک گورک مشاور ارشد جو بایدن در امور خاورمیانه، اوایل ماه می برای گفتگو با مقامات عمانی در مورد ارتباط دیپلماتیک احتمالی با ایران در رابطه با برنامه هسته ای این کشور، سفری بی سروصدا به عمان داشته است.

بر اساس این گزارش، 4 مقام اسراییلی و آمریکایی گفتند که مک گورک پس از سفر به عربستان سعودی به همراه جیک سالیوان مشاور امنیت ملی و سفر به اسراییل برای اطلاع رسانی درباره مذاکرات آمریکا در ریاض، در تاریخ 8 می (3 هفته پیش) به مسقط سفر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر مخفیانه مشاور بایدن به عمان برای توافق با ایران

سفر مخفیانه مشاور بایدن به عمان برای توافق با ایران