مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-09سياسي

تصاحب چند جایگاه در سازمان ملل نشان می دهد ایران منزوی نیست


امام جمعه بجنورد با اشاره به تصاحب چند جایگاه توسط ایران در سازمان ملل، گفت: این نشان دهنده آن است که ایران منزوی نیست و دوران جدیدی آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی بجنورد برگزار شد اظهار داشت: با مردم خوش خلقی باید داشت و حتی اگر فردی با ما بد رفتاری کرد، ما رفتار متفاوت داشته باشیم.

امام جمعه بجنورد کنترل خشم را امری واجب دانست و گفت: بسیاری از پرونده های قضایی تنها به دلیل عدم کنترل خشم در یک لحظه است و از سوی دیگر خداوند وعده داده اگر خشم را کنترل کنیم، خشم خود را علیه شما فرو کاهد.

وی افزود: عدم کنترل غصب روابط اجتماعی، ایمان و تقوا را از بین می برد؛ خصوصاً در بحث های خانوادگی خشم خود را کنترل کرده و با خوبی رفتار کنید.

حجت الاسلام نوری با اشاره به رونمایی از موشک جدید در کشور، تصریح کرد: تنها چند کشور محدود دانش ساخت این موشک را دارند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: دانش، حمایت رهبری، خلاقیت، تلاش و کوشش باعث رسیدن به این موشک شد و حالا بازدارندگی نظامی کشور بیش از پیش نیز شد.

وی در ادامه به سخنان رهبر انقلاب در سالروز رحلت امام خمینی اشاره کرد و افزود: امام خمینی شخصیتی جامع و سرآمد بود؛ ایشان در شجاعت، حکمت، دشمن شناسی و… ممتاز بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاحب چند جایگاه در سازمان ملل نشان می دهد ایران منزوی نیست

تصاحب چند جایگاه در سازمان ملل نشان می دهد ایران منزوی نیست