مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-03سياسي

رونمایی از الگوی شبکه نخبگانی معاونت آموزشی وزارت علوم


در حاشیه شصت و یکمین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه های سراسر کشور از الگوی «شبکه نخبگانی» معاونت آموزشی وزارت علوم رونمایی شد.

- در حاشیه شصت و یکمین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه های سراسر کشور از الگوی شبکه نخبگانی معاونت آموزشی وزارت علوم رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل ازدفتر برنامه ریزی آموزش عالی، در حاشیه شصت و یکمین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه های سراسر کشور از الگوی شبکه نخبگانی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر رستمی، دکتر قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران کل معاونت آموزشی و با حضور معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور رونمایی شد.

در این الگو، بیش از 1000 عضو هیات علمی دانشیار و استاد تمام از دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی کشور در فرآیندهای تصمیم سازی در حوزه های آموزشی، برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی کشور مشارکت تخصصی خواهند داشت.

شبکه تخصصی نخبگانی در چند لایه کارگروه های علمی، کارگروه های تحولی، شبکه های تخصصی و کمیته های کارشناسی در ذیل معاونت آموزشی شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از الگوی شبکه نخبگانی معاونت آموزشی وزارت علوم

رونمایی از الگوی شبکه نخبگانی معاونت آموزشی وزارت علوم