مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:402023-05-30اجتماعي

اجرای بیش از 60 عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در کانون


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به فعالیت نیروهای کارآمد و توانمند در این نهاد از اجرای 60 عنوان برنامه فرهنگی، - ادبی و پژوهشی در کانون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلیل میر عظیمی صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی با مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان گیلان اظهار کرد: تربیت آینده سازانی بالنده و پویا، حاصل جمع هم گرایی فرهنگی است.

وی به تشریح اهداف و برنامه های این نهاد در خدمات رسانی به تمامی مخاطبان عنوان کرد و افزود: اعتماد خانواده ها به کانون پرورش فکری پشتوانه ای ارزشمند برای نیل به اهداف به شمار می رود.

میر عظیمی به نیروی انسانی کارآمد و اعضای توان مند کانون اشاره کرد و گفت: بیش از 60 عنوان فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، پژوهشی این مجموعه، امکانی مناسب برای کشف و پرورش استعدادهای مخاطبان محسوب می شود و قصد داریم از این ظرفیت ها در تعامل فرهنگی بهره مند شویم.

وی این نشست هم اندیشی را حرکتی در جهت دست یابی به این هدف عنوان کرد و با تاکید بر این موضوع که دانشگاه فرهنگیان نقطه اوج سرمایه گذاری در پرورش معلمان توان مند است، ادامه داد: بر همین اساس آمادگی خود را برای ایجاد بسترهای مناسب جهت طی دوره کارورزی نو معلمان در مراکز فرهنگی هنری کانون اعلام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 60 عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در کانون

اجرای بیش از 60 عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در کانون