مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-16سياسي

امام جمعه قم: ایران با توسعه روابط راهبردی مقابل فشارهای آمریکا ایستاده است


امام جمعه قم با اشاره به سفر رییس جمهور به یکی از مناطق مهم جهان در آمریکای لاتین گفت: سفر ایشان یک پیام سیاسی ویژه دارد و آن این است که ایران قصد ندارد در مقابل فشارهای گوناگون و مستمر آمریکا قد خم کند و مصمم است تا روابط راهبردی خود را با کشورهای جهان تقویت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفه قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به آیه 71 سوره توبه اظهار کرد: خداوند در این آیه می فرماید مردان و زنان با ایمان دوست و یار یکدیگر هستند، همواره امر به معروف و نهی از منکر می کنند، نماز را اقامه می کنند، زکات می پردازند و از خدا و پیامبرش اطاعت می کنند و یقینا خدا این زنان و مردان را مورد رحمت خود قرار می دهد.

وی با بیان اینکه مردان و زنان با ایمان بر خلاف منافقان نسبت به هم از ولایت متقابل برخوردار هستند گفت: امر به معروف و نهی از منکر نشانه دلسوزی و عامل یکپارچگی و اعتصام مردم به ریسمان خدا است برخلاف منافقان که نه تنها نسبت به هم دلسوزی ندارند بلکه اگر منافع شخصی شان به خطر بیفتد نسبت به دوستان موافق خود هم خیانت می کنند.

امام جمعه قم امر به معروف و نهی از منکر را دارای مراحل قلبی، زبانی و برخورد قاطع دانست و افزود: دو مرحله اول وظیفه همگانی است ولی مرحله سوم وظیفه دولت و حکومت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قم: ایران با توسعه روابط راهبردی مقابل فشارهای آمریکا ایستاده است

امام جمعه قم: ایران با توسعه روابط راهبردی مقابل فشارهای آمریکا ایستاده است