مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:162023-06-01فرهنگي

پاهای کثیف، منتخب جشنواره «lift-off» انگلستان شد


آرمان نصراللهی معاون فرهنگی حوزه هنری استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: فیلم 100 ثانیه ای پاهای کثیف از تولیدات حوزه هنری استان کردستان در رابطه با معضلات اجتماعی است.

وی افزود: در سال 1397 با حضور کارگردان نامی کشور پوران درخشنده 14 فیلم کوتاه توسط کارگردانان کردستان به تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و در قالب یک تفاهم نامه با وزارت کشور در 14 موضوع مختلف و مرتبط با آسیب های اجتماعی این استان در مباحث مربوط به آسیب های خانواده، طلاق، اعتیاد، بیکاری و حاشیه نشینی تهیه و تولید شد که فیلم پاهای کثیف یکی از آن آثار است.

نصرالهی ادامه داد: در این فیلم آذر منصوری تلاش نموده است موضوع خیانت و پنهان کاری یک زوج و تبعات بسیار خطرناک و به قهقرا رفتن طرفین درگیر در این موضوع را به تصویر درآورد.

وی در خصوص عوامل این اثر تولیدی حوزه هنری نیز گفت: محسن رضایی/ باران احمدی/ مهران فتحی به عنوان بازیگر، علیرضا مرادی فیلمبرداری، تدوین و صداگذاری توفیق امانی،صدابردار مبین قادری،دستیار کارگردان محسن رضایی، مدیر تولید عثمان محمدی،طراح صحنه، عکاس و گریمور سحر بهبودی، اصلاح رنگ هومن نجفی، دستیاران فیلمبردار سیروان خضری/ مهران فتحی و جلال ویسی به عنوان دستیار تولید آذر منصور ی را همراهی کرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاهای کثیف، منتخب جشنواره «lift-off» انگلستان شد

پاهای کثیف، منتخب جشنواره «lift-off» انگلستان شد