مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-03فرهنگي

انجمن سینمای جوانان اردبیل بعد از 38 سال هنوز خانه به دوش است


رییس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اردبیل با اشاره به اینکه انجمن سینمای جوانان اردبیل بهترین ها را در عرصه هنر فیلم سازی پرورش داده است، گفت: - ایسنا/اردبیل رییس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اردبیل با اشاره به اینکه انجمن سینمای جوانان اردبیل بهترین ها را در عرصه هنر فیلم سازی پرورش داده است، گفت: متأسفانه سالیان درازی است که انجمن سینمای جوان اردبیل خانه به دوش خیابانهای شهر است.

میردولت موسوی 13 خرداد در گفتگو با ایسنا با اعلام اینکه انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اردبیل از سال 1364 فعالیت خود را با هدف شناسایی، جذب ، پرورش ، حمایت و هدایت علاقمندان هنر هفتم در این شهر آغاز کرده است، افزود: طبق شواهد ، مدارک و مستندات این انجمن توانسته در طول فعالیت خود بهترین ها را در حوزه سینما پرورش دهد و تحویل جامعه هنری کشور نماید.

وی با بیان اینکه این بهترین ها ، بهترین ها را تولید کرده و در مجامع ملی و بین المللی عرضه نموده اند، گفت: هنرمندان فیلم ساز استان افتخارات متعددی را برای ایران اسلامی و استان هنرپرور اردبیل کسب کرده اند .

موسوی با اشاره به اینکه در سالهای آغازین تاسیس دفتر انجمن، هنرمندان این مرکزبا ساخت فیلم های ارزشی ، نمایش عمومی آنها ، حضور در محافل و کسب موفقیت و انعکاس اخبار موفقیت شان از رسانه ها و جراید باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن سینمای جوانان اردبیل بعد از 38 سال هنوز خانه به دوش است

انجمن سینمای جوانان اردبیل بعد از 38 سال هنوز خانه به دوش است