مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 15:252023-05-30دانش

ایجاد «سکوی تأمین، تولید و توزیع» و «تولید ابری» در دانشگاه آزاد


«سکوی تأمین، تولید و توزیع» و «تولید ابری» از طرح های جدی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به زودی راه اندازی می شود.

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سکوی تأمین، تولید و توزیع و تولید ابری از طرح های جدی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به زودی راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم افتتاح سومین رویداد عصر امید با حضور دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد سیرجان برگزار شد.

دکتر محمدمهدی طهرانچی در این مراسم با اشاره به اهمیت بحث معدن گفت: قرآن کریم درباره معدن و صنعت فلزکاری می فرماید که معلم اول این صنعت خداوند متعال است (وَ عَلَّمْناهُ صَنْعَهَ لَبُوسٍ لَکُمْ لِتُحْصِنَکُمْ مِنْ بَأْسِکُمْ فَهَلْ أَنْتُمْ شاکِرُونَ) و حضرت داود از خداوند باریتعالی آموخت که چگونه فلز را در دست بگیرد.

از این طریق باب این صنعت و علم برای انسان باز شد.

وی با بیان اینکه براساس آنچه در سوره انبیاء آمده است، جهت صنعت باید برای مردم باشد، اظهار داشت: نفع اول صنعت باید برای مردم باشد و اگر توسعه صنعتی با توسعه زیست مردم، مسائل فرهنگی و محیط زیستی آنها تقابل پیدا کرد، باید برگردیم و آن را اصلاح کنیم؛ چون این فناوری برای مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد «سکوی تأمین، تولید و توزیع» و «تولید ابری» در دانشگاه آزاد

ایجاد «سکوی تأمین، تولید و توزیع» و «تولید ابری» در دانشگاه آزاد