مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-20سياسي

«د مثل درد» خراشیدن گلو برای نفس کشیدن!


پزشک بدون مرز ایرانی می گوید؛ در محور حاج عمران وقتی حمله شیمیایی اتفاق افتاد، وقتی برای کمک حاضر شدیم دیدم یکی از رزمندگان برای اینکه به حالت تهوع و احساس خفگی اش پایان دهد؛ - خبرگزاری فارس مازندران ـ زهرا طاهری پرکوهی یک اتفاق، ای کاش و شاید یک حسرت بزرگ باعث شد وارد این مسیر شود، راهی پرفراز و نشیب که کارنامه پرافتخارش را سر زبان ها انداخت.

حملات شیمیایی دولت وقت عراق به ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس یکی از فجایع انسانی رخ داده در قرن اخیر بوده که  به شکلی عمدی و آگاهانه توسط استکبار جهانی و غرب،  مورد غفلت قرار گرفته و به آن پرداخته نشده است اما پزشک برون مرزی ایرانی که این واقعیت را به خوبی درک کرد و خود نیز یکی از قربانیان سلاح شیمیایی بوده در عرصه بین الملل تلاش کرده تا این حقایق را بازخوانی کند.

انجام تحقیقات در مورد جانبازان شیمیایی احساس مسؤولیت و تکلیف با علاقه بسیار برایش تبدیل شد تا بتواند از دریچه علم، مظلومیت جانبازان و شهدای شیمیایی را به دنیا اعلام کند تا همه بدانند در طول 8 سال دفاع مقدس ملت ایران متحمل چه مصائبی شده است؟! *سنگر جبهه و جنگ؛  محور حاج عمران-دولتو آلواتان- پیرانشهر سال 66 نفسش گرم است نه برای ایران بلکه برای کل جهان، طبابت های داوطلبانه در ایران، عراق، کنیا، تانزانیا، سومالی، غنا، نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«د مثل درد» خراشیدن گلو برای نفس کشیدن!

«د مثل درد» خراشیدن گلو برای نفس کشیدن!