مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 18:102023-06-03سياسي

اندیشه های امام خمینی(ره) با شیوه های مختلف در جامعه تبیین شود


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تبیین و تشریح ابعاد شخصیتی و اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی نیاز جامعه است و باید در ایام سالگرد ارتحال ایشان به بهترین شکل ممکن انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر شنبه در آیین گرامیداشت سالگرد امام خمینی (ره) در اراک اظهار داشت: امام راحل با توکل بر خدا از سال 1342 نهضت مقدس خود را آغاز کردند و با وجود همه مشکلات، آزار و اذیت ها و تبعید، هیچ گاه از هدف والای خود فاصله نگرفتند و از عنایت خداوند ناامید نشدند، باید آحاد جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان در تمام مراحل زندگی امام را الگوی خویش قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امام خمینی (ره) در راستای احیای اسلام ناب محمدی (ص) گام برداشت و در این راه خطیر از هیچ کوششی فروگذار نبودند، بنابراین امروز نیز اقشار مختلف مردم به خصوص جامعه روحانیت و اساتید دانشگاه ها باید اهداف والای امام راحل را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: هدف والا و شایسته امام راحل باعث ماندگاری ایشان در اذهان همه آزادی خواهان جهان شد چرا که با وجود اینکه 34 سال از رحلت ایشان می گذرد، عاشقان و دوستداران آن رهبر فرزانه از نقاط مختلف جهان برای عرض ارادت به حرم مطهر ایشان مشرف می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه های امام خمینی(ره) با شیوه های مختلف در جامعه تبیین شود

اندیشه های امام خمینی(ره) با شیوه های مختلف در جامعه تبیین شود