مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-10دانش

اولین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه ها برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات و مدیران آپای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری روز دوشنبه 29 خرداد با حضورمحمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری، - اولین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات و مدیران آپای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری روز دوشنبه 29 خرداد با حضور وزیر علوم تحقیقات در دانشگاه الزهراء (س) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات و مدیران آپای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری روز دوشنبه 29 خرداد با حضورمحمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری، و معاونان این وزارتخانه به میزبانی دانشگاه الزاهراء (س) برگزار می شود.

همچنین از عیسی زارع پور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر لطیفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری استخدامی کشور و دکتر آقامیری رییس مرکز ملی فضای مجازی برای حضور در این همایش توسط وزیر علوم دعوت به عمل آمده است.

نشست خبری همایش مذکور روز شنبه 27 خرداد با حضور محمدهادی زاهدی مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم وتحقیقات و تعدادی از مدیران مربوطه و دکتر زهرا ناظم بکایی رییس دانشگاه الزهراء (س) از ساعت 10 الی 12 در سالن پروین اعتصام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه ها برگزار می شود

اولین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه ها برگزار می شود