مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 09:442023-05-29سياسي

آیت الله حسینی؛ مدرسه کانکسی و اجاره ای در شان مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیست


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار آموزش و پرورش تربیت انسان در طراز انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیین رونمایی از پوستر اولین جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان، مسئول بسیج رسانه سپاه فتح استان، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مسئولان وکارشناسان روابط عمومی شهرستانها و مناطق کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین گفت: کار آموزش و پرورش تربیت انسان است که باید انسانی در طراز دین و انقلاب تربیت شود.

آیت الله سید نصیر حسینی افزود: در تربیت اسلامی، علمی، فرهنگی و دینی همه باید کمک کنند و این مفهوم را باید همه جامعه به خوبی درک و همکاری کنند.

وی به نقش وجایگاه مهم روابط عمومی ها در عصر ارتباطات اشاره کرد و گفت: نقش روابط عمومی ها در بالا بردن فهم عمومی نسبت به عملکرد آموزش و پرورش بسیار بالاست که باید به خوبی مسائل آموزش وپرورش را به شکل هنرمندانه تبیین کنند.

آیت الله حسینی گفت : در اهمیت وظیفه و جایگاه روابط عمومی همین بس که مولی متقیان علی(ع) در فرمان خود به مالک اشتر او را به افکار عمومی مردم توجه می دهند و افکار توده مردم را تکیه گاه دین و جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی؛ مدرسه کانکسی و اجاره ای در شان مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیست

آیت الله حسینی؛ مدرسه کانکسی و اجاره ای در شان مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیست