مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 19:502023-06-15سياسي

سردار نقدی: امروز آمریکا در انزوا قرار گرفته و ایران از سوی جهان پذیرفته شده


نگاهی به آمار بانک جهانی نشان می دهد که رشد اقتصادی ایران در سال گذشته از آمریکا بیشتر بوده است و این مسائل واقعیتی است که باید افکار عمومی نسبت به آن آگاه شوند.

- سردار نقدی گفت: نگاهی به آمار بانک جهانی نشان می دهد که رشد اقتصادی ایران در سال گذشته از آمریکا بیشتر بوده است و این مسائل واقعیتی است که باید افکار عمومی نسبت به آن آگاه شوند.

سردار نقدی گفت: نگاهی به آمار بانک جهانی نشان می دهد که رشد اقتصادی ایران در سال گذشته از آمریکا بیشتر بوده است و این مسائل واقعیتی است که باید افکار عمومی نسبت به آن آگاه شوند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش جهاد تبیین با اشاره به اینکه امروزه ما در محاصره تبلیغاتی دشمن هستیم، اظهار کرد: دشمن بعد از شکست در جبهه های نظامی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اختلاف افکنی به توطئه افکنی تبلیغاتی و رسانه ای رو آورده است.

  وی گفت: امروزه 200 کانال ماهواره ای و 300 تلویزیون فارسی زبان ماموریت دارند تا توطئه های تبلیغاتی دشمنان را علیه نظام اسلامی اجرایی کنند و دستور کار اصلی آنها مایوس کردن مردم است از این رو جهاد تبیین یک فریضه ی قطعی و فوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: امروز آمریکا در انزوا قرار گرفته و ایران از سوی جهان پذیرفته شده

سردار نقدی: امروز آمریکا در انزوا قرار گرفته و ایران از سوی جهان پذیرفته شده