مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-07سياسي

تشریح اهداف رتبه بندی کلانتران


هدف از رتبه بندی کلانتران، تقویت حرفه ای گرایی توأم با تعهد، تقویت انگیزه کاری برای رشد و تعالی و به روز رسانی دانش، - اطلاعات و تخصص کلانتران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار رضا بنی اسدی فر افزود: تنوع پدیده های جنایی و خدمات گسترده ای که در سطح کلانتری ها و پاسگاه ها برای پیشگیری و مقابله با جرم انجام می شود، حرفه گرایی و تخصص های چند رشته ای را در پلیس، اجتناب ناپذیر می سازد.

وی ادامه داد: راهبردهای علمی پیشگیرانه از جرم حول مشارکت های مردمی، تعمیق آموزش های همگانی، نگرش های درمانی و حمایتی از بزه دیدگان و بازپروری مجرمان، گفتمان سازی برای سلامت محیطی و به طور کلی همکاری های فرابخشی می چرخد، که پیاده سازی آنها نیازمند نگرش حرفه ای و مهارت های چند رشته ای کارکنان پلیس پیشگیری است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با عنایت به نقش و کارکرد ویژه کلانتری و پاسگاه های انتظامی در عرصه نظم و امنیت، با افزایش انتظارات و مطالبات به حق مردم و مسئولان در حوزه پیشگیری از جرایم، می بایست نظام فرماندهی و مدیریت به عنوان یکی از مؤلفه های کلیدی در ارتقای توان مأموریتی و عملیاتی مربوطه از پویایی و کارآمدی لازم برخوردار باشد و افراد شاخص و توانمند عهده دار این مسئولیت خطیر باشند؛ بر این اساس رتبه بندی کلانتران یکی از اهداف پلیس پیشگیری ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اهداف رتبه بندی کلانتران

تشریح اهداف رتبه بندی کلانتران