مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-19ورزشي

عضو شورای کرج: استفاده شخصی بنده از خودرو بیت المال تهمت و افترا است


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه مسئولین در برابر تهمت ها سکوت نکنند، گفت: کسی که بخواهد آبروی من و لباسی که بر تن دارم را بریزد و برای عده ای خوراک درست کند را به خدا و صاحب این لباس واگذار می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام علیرضا سعیدی، عضو شورای شهر در جمع اصحاب رسانه، در خصوص انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر استفاده شخصی وی از خودروی شهرداری، گفت: خوب است انسان اگر دین هم ندارد، آزاده و آزادمرد باشد.

مدتی است عده ای روی من کار و سوال می کنند که چرا برای استیضاح شهردار پای کار نمی آیم؟ بعضا به اعضای شورای شهر گفته شده که چرا تریبون شیخ علیه آقای کیانی خاموش است؟ رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: انتظار من از رییس شورای شهر و شهردار کرج این است که اگر من مرتکب تخلفی شده ام و اتهاماتی که به بنده زده شده، در محکمه مورد رسیدگی قرار گیرد.

اگر این شهر و استان دادستان دارد به منظور صیانت از شورا، این موضوع بررسی و روشن شود که چه کسی با چه هدفی این تهمت ها و دروغ ها را بیان می کند؟ حجت الاسلام سعیدی اظهار کرد: کسی که بخواهد آبروی من و لباسی که بر تن دارم را بریزد و برای عده ای خوراک درست کند را به خدا و صاحب این لباس واگذار می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای کرج: استفاده شخصی بنده از خودرو بیت المال تهمت و افترا است

عضو شورای کرج: استفاده شخصی بنده از خودرو بیت المال تهمت و افترا است